Gerard Joling zet een Tatoeaga

Tijdens zijn vakantie in Zuid-Frankrijk heeft Gerard Joling een henna tattoo op zijn arm laten tatoeëren. Helaas is dit voor de zanger niet goed uitgepakt. De zanger is door de henna tattoo zelfs in het ziekenhuis beland.

"Op het strand lopen veel verkopers en kunstenaars. Ook bieden ze het zetten van een henna tatoo aan. Christine koos er voor om een klein vlindertje te laten zetten, iemand anders een tortelduif en ik wilde natuurlijk weer de allergrootste tribal op mijn bovenarm," laat Gerard via zijn website weten.

De zanger kreeg de volgende ochtend last van zijn arm. Op de plek waar de henna tattoo was gezet verschenen blaasjes, blaren en een flinke uitslag. In de avond besluit de zanger een bezoek te brengen aan het ziekenhuis. “Het zag er niet best uit volgens onze dokter Yang Chue-koua. Het is zo erg dat het misschien een blijvend litteken wordt."

Er was zelfs even sprake van een langere opname is het ziekenhuis, omdat de doktoren het in de gaten wilden houden. Maar Geer mocht woensdagochtend het ziekenhuis weer verlaten. "Ik had behoorlijke verhoging maar mocht gelukkig (met een pak medicijnen) vanmorgen vroeg het ziekenhuis weer verlaten," aldus een geschrokken Joling.

De zanger is woensdagavond in het vliegtuig gestapt terug naar Nederland. De uitslag op zijn arm wordt nog steeds met het uur erger. Daarom brengt hij na landing een spoedbezoekje aan zijn eigen dermatoloog. "k had hem een foto gestuurd en hij is er erg ongerust over. Ik voel me nog steeds niet lekker! Hoop dat het nog goed gaat komen al maak ik me echt zorgen!" Aldus Gerard aan RTL Boulevard.

Klik hier om de video te bekijken.

JF Juraini-Ferary

Reageren op: Gerard Joling zet een Tatoeaga

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht